ПРО РОБОТУ НА КУРСАХ (НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН)


Навчальний план складається з чотирьох модулів: загальна підготовка, професійна підготовка, фахова підготовка та контрольно-діагностичний модуль.
Модуль 1 «Загальна підготовка» ­ спрямований на ознайомлення із системою управління інклюзивним навчанням на державному рівні, в якому розглядаються сутність, завдання та принципи інклюзивного навчання; механізми забезпечення інклюзивного навчання у міжнародному і національному законодавстві; деонтологією інклюзивного навчання.
Модулі 2 «Професійна підготовка» ­ спрямований на формування професійної компетентості педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням, присвячений розгляду причин порушеного розвитку дитини та особливостей її розвитку і психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Модуль 3 «Фахова підготовка» – орієнтований на ознайомлення педагогів з навчально-методичним забезпеченням психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти, сучасними технологіями корекційної роботи, особливостями командної роботи, розроблення ІПР дитини, перспективним досвідом закладів освіти, інноваційними досягненнями в педагогічній практиці.
Педагогічна практика проводиться на базі Центру ранньої соціальної реабілітації, класів (груп) з інклюзивною формою навчання Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії та сприяє розвитку професійних навичок педагогів.
Варіативна складова курсів підвищення кваліфікації складає 32 годин і передбачає значну кількість різноманітних спецкурсів за вибором. Тематика спецкурсів охоплює не тільки напрямки психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, а й питання впровадження різних педагогічних та корекційних технологій в освітній процес (альтернативна комунікація для невербальних дітей, логоритміка, шрифт Брайля тощо) закладу освіти з інклюзивним навчанням; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання.  Вибір спецкурсу слухачі здійснюють під час попередньої он-лайн реєстрації на курси підвищення кваліфікації (вибір 3-х спецкурсів за бажанням слухача).
Модуль 4 – контрольно-діагностичний, розрахований на ефективну організацію освітнього процесу, визначення рівня фахової компетенції слухачів на початку (проводиться самостійно в дистанційному режимі) та наприкінці навчання, забезпечення зворотного зв’язку, обмін досвідом роботи під час проведення конференції або захисту проектів, розроблених самостійно слухачами курсів.
Самостійна робота слухачів передбачає опрацювання нормативно-правових документів, літературу з проблемної теми, виконання завдань, проектів. Завдання для самостійної роботи слухачів розміщуються для опрацювання в середовищі GoogleClass (Класс) викладачами, які викладають цю дисципліну, перевіряються й оцінюються.

Немає коментарів:

Дописати коментар